Här har vi snö minsann

Standard

Oj, här var det både snett och snöigt. Det som man absolut inte ska fokusera på i den här bilden är att krukorna och dynorna inte hann undan innan snön föll.

Och kom inte och säg att jag inte tänkt på det. För det har jag. Flera gånger. Kanske 15 gånger i höst har jag nästan varit på väg att vinterbona balkongen. En gång kom jag så nära att jag öppnade balkongdörren och tittade ut. Men den gången tänkte jag ”en annan gång”.

Och en annan gång är ingen gång, eller hur var det nu ordspråket gick?

Kommentera

