Morgonrutiner

Standard

Jag är trött på morgonen. Förmodligen lika trött oavsett tid klockan vill att jag ska kliva upp. Minst två gånger måste jag snooza för mildra chocken av att det är morgon. Det bästa kanske vore att lämna sängen som skjuten ur en kanon redan vid första signalen, men det lyckas jag bara med när jag har försovit mig.

När jag har snoozat klart så kollar jag FB via telefonen. Också det för att övergången mellan koma och vaket tillstånd ska ske mjukt och fint. Så alla uppdateringar klockan tidigt på morgonen görs halvt i sömnen. Ibland somnar jag om mitt i en mening.

Vill med detta förtydliga att jag inte är en Facebook addict, utan bara väldigt, välldigt morgontrött. Och får jag önska så skulle jag gärna se fler statusuppdateringar med innehåll som får mig att trilla av sängen i förvåning. Tack på förhand!

Kommentera

