Bara bröst

Standard

Tog med mig storasyster som smakråd. Kloka, omtänksamma storasyster. Aldrig ett ont ord lämnar hennes famn. Kvinnan med det oändliga tålamodet.  Människan med hjärtat av guld.

När jag informerade om vilken storlek jag behövde på plagget som skulle fånga in och hålla mina bröst på plats, tittade hon ner mot min urringning och skrattade högt. Moahahaha.

Rader av spets och glamour darrade till av förfäran. Korsettliv snörptes åt och fick svårt att andas. Och de minsta trosorna hoppade till och ramlade ner på golvet.

Storleken har betydelse, hasplade jag desperat ur mig. Och mina är breda. Faktiskt. Jag behöver en stor kupa annars får jag fyra bröst! Som kon! Våmmen, klövtissan, bladtissan och löptissan (eller vad de nu kan heta).

Hade inte BHn jag provade i storlek 75 C, alltså C som i snygga, stora, fasta, fina, suttit som ett smäck så hade mina bröst hoppat ut och sagt ”ha, där fick du!”

4 reaktioner på ”Bara bröst

  1. Lena

    Insåg till min stora förtvivlan idag att mina har fått pyspunka. från en 80 DD faller de långsamt neråt för att möjligen fångas upp i en D-kupa – SCHEISSE!

Kommentera

