Från tvättberget till ett annat berg?

Standard

Så, tvättmaskinen på plats. Tredje våningen utan hiss! Jag betalade bra för hemleverans, installation och bortforsling av det gamla skrället. Två stånkande och svettiga karlar fick göra jobbet.
Men innan jag ger mig i kast med tvättberget så ska jag fundera över ett annat berg. För med lasten så fanns även ett värdebevis på övernattning för två. Och några sköna fjällhotell fanns med på listan!
Så när smutstvätten tumlar runt i min maskin kanske jag tumlar runt i en badtunna. Fett nice!

Kommentera

