Äckel-päckel, piron-paron

Standard

Ansiktsmask av choklad, kan det vara nåt det? Nej, det kan det inte. Jag skiter i om den sägs göra mirakel med min hy. Jag vill ändå inte lukta som gammal chokladpudding. Och på tal om skit, så kan ni tänka er vad det såg ut som badkaret var fyllt av.

Sen upptäckte jag att gammal Gainomax som man får med sig från affären luktar spya. Men innan jag hinner konstatera det så passar vätskan på att rinna ut och smeta ner alla andra livsmedel i påsen. Så att allt luktar vinterkräksjuka.

Men märkligt nog är jag hungrig nu. Kan det bero på att teamet näsan/ögonen skickat information till hjärnan om att jag tömt maginnehållet åt både det ena och andra hållet och behöver fylla på?

 

Kommentera

