Min lilla ponny

Standard

Han behövde lite hjälp att komma upp i sadeln, men sen hade han full kontroll över sin ponny. Ponnyn dvs jag. Lår som bara är fem månader gamla smackar på mig och jag sätter fart mot det som fångat hans intresse. Han lutar sig lite åt höger och jag reagerar omedelbart på befallningen. Och sen lite åt vänster för där står mamman. Hon den där vackra. Och då måste han bromsa hästen så att han kan beundra henne.

Hon är jordens medelpunkt, säger ögonen med ord som munnen inte riktigt hittat än.

En reaktion på ”Min lilla ponny

  1. 40krisen

    Vacker beskrivning! och en särskilt bra ponny som lyssnar och följer. Lär liten bäbis att världen ser mig, stödjer mig. Alltså finns jag. PUSS!

Kommentera

