Sambo, eller inte sambo, det är frågan?

Standard

Och här sitter jag och tänker att det är då en himla tur att man inte har en sambo därhemma. För, hemska tanke, tänk om sambon, bakom ryggen på mig, skulle montera fast avloppsröret igen bara för att han kom hem först. En sådan rolig arbetsuppgift vill man ju absolut behålla för sig själv.

Men sen tänker jag att det är då himla synd att jag inte har någon sambo. För då kan jag inte visa hur tapper jag är med mina snickarbyxor och min rörtång.

 

Och ni tänker att det är väl rätt uppenbart varför hon inte har en sambo. Hon ljuger värre än ett dussin småbarnsföräldrar kring jul.

Kommentera

