Tänk om John Blund hade adrenalin i stället för sand

Standard

Jamenförsök att somna när det forsar adrenalin i ådrorna. Jag fick hålla fast mig i sängen för att benen inte skulle sprattla iväg på egen hand och springa häcklopp över köksstolarna.

När klockan var 01:15 och jag hade vänt mig 115 gånger (hörde jag utmaning?)  i sängen så klev jag upp, gick ett varv runt lägenheten och suckade. Sen gick jag tillbaka och vände mig 175 gånger (ha, personbästa!) innan jag somnade.

Lyckas jag hålla mig vaken hela dagen så är det inte bara personbästa, utan även världsrekord.

Kommentera

