Man boobs

Standard

Där jag tränar är det inte många som har bröst. Åtminstone trodde jag det tills i förrgår. Då fick jag minsann se en hel tuttparad. Håriga var de också. Och glansiga av gubbsvett.

Men dessa tre feta medelålders män generade sig inte. Av åkte svart sliten t-shirt och så armar uppåt sträck. Tävlingströjan skulle på. Hela gymmet blev deras privata omklädningsrum.

Hejda er nu innan ni blir för uppspelta. Det kommer mera.

Tävlingströjan är så tight att de måste pudra kroppen för den ska glida lättare. Och de andra två måste hjälpa till. Arbetsuppgiften går ut på att, med våld, pressa in barbapappa i en tändsticksask. Tröjan rymmer på sin höjd två c-kupor, var de stoppar magen har jag ingen aning om.

Hejda er nu innan ni blir för uppspelta. Det kommer mera.

Under hela proceduren söker de ögonkontakt. Deras ego behöver bekräftas. För hur sjukt det än låter, så försöker de få mig att tro att de är trenne spänstiga gossar i tjugoårsåldern. Om anorektikern ser en tjock människa i spegeln, så kan jag ana mig till vad dessa tre herrar tror att de ser.

4 reaktioner på ”Man boobs

  1. Inget nytt under solen det här med att tjocka män tycks vara oattraktiva för det motsataa könet. Konstigt nog så finns det väldigt många som tycker mullighet/kraftighet lite att ta i är både kvinnligt och sensuellt. Hemska tanke kan det vara så att heterosexuella män är mindre ytliga än kvinnor? Det är ju trots allt en jäkla massa bögar inom modebranschen som framordnat en vandrande pinne ideal.

    Over and out.

Kommentera

