Öppet brev till min blivande man

Standard

Jag är ganska snäll och bra på att laga mat. Kanske det kan kompensera det faktum att jag har en litet synfel som gör att jag måste bära glasögon och har en tendens att överskatta plånbokens storlek.

Jag har skön humor och håller kroppen i fin form. Kanske det kan göra att den där lilla egenskapen jag har som gör att jag lätt slinker in i en affär, inte blir så väldigt negativ.

Jag är optimistisk och bra med barn. Kanske det skulle kunna göra att det inte fokuseras så hårt på att jag ofta hittar saker jag vill ha, men inte behöver.

Med vänliga hälsningar / Jessica

 

En reaktion på ”Öppet brev till min blivande man

Kommentera

