Jag vill vara en marionettdocka

Standard

Ser ni ljuset? Såklart att ni gör. Glödlampan som just tändes ovanför mitt huvud lyser med 3000 watt och gör mitt kontor till en het bastu.

Jag kom på värsta smarta grejen!

Eftersom mina ben oskadliggjorts av ett elakartat fall av träningsvärk så tänkte jag att mina, än så länge, pigga armar borde kunna kopplas in som stöd. Ett snöre i varje ben och ett i rumpan så kan jag förflytta min kropp över golvet även idag.

Jag är schå schmart!

En reaktion på ”Jag vill vara en marionettdocka

Kommentera

