Effekten av ett sms

Standard

Det är inte så mycket innehållet i smset så får mig att ånga av okontrollerad vrede, utan det är stavningen, talspråket och avsaknaden av skiljetecken som sätter hjärnan på övertryck. Istället för att svara på sakfrågor vill jag bara vråla tillbaka i text lär dig stava ditt pucko!!!

Och jag vet såklart varför jag överreagerar. När det fanns även löften, förhoppningar och förväntningar i vår relation så hittade jag ett stort antal sms i hans telefon som borde ha varit till mig. Men som hamnade i en annan del av kommunen. Hos någon han inte hade för avsikt att berätta om. På sannolika skäl misstänkt greppade jag telefonen och klickade mig igenom en mängd flirtiga sms på idiotsvenska.

Så varje gång denna man skickar ett meddelande till mig på sitt hemmagjorda språk, så går hjärnan in i läget lemlästa, förgöra och krossa.

2 reaktioner på ”Effekten av ett sms

  1. Shit sluta jaga machohanarna o ge dig på nördarna istället. Fasen är det för snubbar du hänger med? Och att snoka i någons mobil det är nästan lika nasty som att grisa runt men bara nästan… Chilla på det, personlig-het?

Kommentera

