Kluvna känslor

Standard

Om ni undrar så har jag lagt beslag på hela Härnösands rastlöshet. Och hela kommunens samlade oföretagsamhet. Sådana känslor sätter sig i kroppen. Därför sitter jag nu i fotöljen och försöker mota undan myrorna som rusar runt i min kropp, där – alldeles under huden.

Försöker är nyckelordet i den meningen. Jag gör inget konkret för att stoppa eländet. Det har jag inte drivkraft nog att göra.

Klockren kombination. Verkligen.

I morgon ska jag vara tokinspirerad och svinlat.

4 reaktioner på ”Kluvna känslor

  1. Du glömde lite oföretagsamhet här. Jag tror du kanske hämtade alltihop på lördag förmiddag. Det gjorde mig förvånad och glad. Men sen smet lite hem igen.
    Håll ordning på det du hämtar!

Kommentera

