En hand på röven!

Standard

Jag vet att han tittar på mig, min kropp. Och jag vet att han gillar det han ser. Tungan ligger strax bakom stängda läppar, beredd att rycka ut och fånga upp saliven som bara väntar att få rinna ut över hakan i ett obevakat ögonblick.

Ibland lägger han sin hand på min kropp. På rumpan. Långt ner i ryggslutet. Nacken. Erogena zoner under vilket förspel som helst.

Men vi har inte förspel. Han tar sig friheter. Skrockar nöjt.

Fast det är inte det värsta. Det som får mig att vilja spy är min egen reaktion. Jag fnissar. Som ett barn! Blir smickrad av hans uppmärksamhet. Och jag tar dessutom på mig att reda ut den pinsamma stämningen genom att byta samtalsämne. Inte låtsas om hans grova anspelningar på sex. Låta honom komma undan med sina förnedrande kommentarer.

Och jag gör det om, och om, och om igen.

Och jag skämtar med flickor som får oönskad uppmärksamhet av klåfingriga pojkar att pojkarna nog bara är kära. Och förtjusta pojkar får bete sig hur de vill. Men skjut mig!

När det kommer till att uppfostra min dotter till en självständig kvinna som vet var gränserna går så är jag hopplöst dålig. Jag har möjligtvis de rätta orden i min mun, men när det kommer till kritan så är mitt beteende så pinsamt mycket grottmänniska att jag bara vill slå mig själv med träklubban i huvudet och hoppas att jag vaknar igen när någon annan uppfostrat henne klart.

3 reaktioner på ”En hand på röven!

Kommentera

