Dra ner rullgardinen…

Standard

…släck alla lampor som stör!

Tur att ingen ser hur man ser ut hemma. Ikväll gjorde jag mina armhävningar i tunika, strumpor i knallrosa och skor i smärtsamt skarp orange färg.

Förmodligen skulle de inte släppa in mig på gymmet. Där är uniformen urtvättat linne och lövtunna söndernötta mjukbyxor. Jag är alldeles för färgglad. Inte att förväxlas med glad dock – för jävlar i min lilla låda vad jag hatar den där utmaningen.

Och varje gång jag försöker visualisera mig målgången så ser jag bara bilderna från filmen Alive. Och hur de nästan dör på vägen upp på en topp, bara för att upptäcka, när de väl är där, att de inte ens kommit en bråkdel av vägen.

5 reaktioner på ”Dra ner rullgardinen…

  1. var det inte du som höll på att dö… eller var det bara filmfolket på väg till toppen? Men du, jag tror du fixar det. Hundra armhävningar.
    Eller om du ger upp.
    Jo jag tror du fixar det också. Om det kniper.

Kommentera

