Jag trodde det luktade fjolla

Standard

Ni vet hur irriterande det är när man inte har en vass replik på lager. En som som fullständigt fimpar gliringen som var på din bekostnad.

Två-meter-mellan-axlarna överrumplade mig på gymmet idag. Jag minns inte ens vad jag fick ur mig. Kanske ett fniss. Kanske något halvtamt. Men definitivt inte så minnesvärt som jag hade önskat.

– Så, du kan inte hålla dig från testosterondoften?

Här kommer några efterhandskonstruktioner. Bidra gärna med fler. Det kommer garanterat fler tillfällen.

– Jasså är det testosteron det luktar. Jag trodde det var fjolla.

eller

– Nej, jag gillar lukten av mitt eget rövsvett.

eller

– Skaruha en smäll, eller vad är det frågan om?

eller

– Men söta du. Är du orolig för att inte vara manlig nog. Vill du att jag ska komma bort och känna efter om du också luktar testosteron?

eller…

 

 

5 reaktioner på ”Jag trodde det luktade fjolla

  1. 40krisen

    … har du tränat länge? för att uttala själva ordet alltså? Teeeessstooosssteeeeråååån är ju rätt svårt ju…

    … tja, det är väl det närmaste kuk man kommer, gissar jag, här finns lukten men lika få centimetrar.

    Ja, det luktar man… dessvärre ser jag ingen…

    jag svarar när du bokstaverat frågan…

    Japp, och titta på när små pojkar leker stora starka män…

  2. Kerstin

    Är du rädd för konkurrens?
    Är det läskigt att jag kan se dig träna?
    Är du rädd för kvinnor?

    För rädd för nåt verkar han ju vara ..

  3. Mikael Marin

    Han kanske bara ville försöka närma sig dig 🙂 Liksom säga hej, jag känner igen dig nu och jag respekterar att du kommer så ofta och vill därför ha med dig i vår gemenskap här 🙂
    Det är vad jag tror 🙂

Kommentera

