Före-efter

Standard

Snodd bild på kille som trollat fram ett rutmönster

Bildserier som visar kropp före och kropp efter diverse hälsosatsningar blir jag hög på. Jag älskar att se effekten av hårt arbete och grym målmedvetenhet. Helst skulle jag vilja strypa jantelagen som säger att man inte får visa upp sig själv, visa upp sin kropp.

Har man gnetat på i flera år så är man så stolt så att man håller på spricka. Då måste man få skryta om det. Och alla andra ska bara jubla. Jag menar, har man lämnat in sin avhandling så blir det ju värsta festen. Hälsosatsningar borde få lika stor uppmärksamhet.

Och före-bilden behövs ju för att visa förändringen. Såklart. Eventuella skamkänslor förknippade med den bilden är lika onödigt som att älta allt annat som varit. Det är ju nu som räknas.

Snodd bild på tjej som plattat till magen

Fick ett mail nyss från en LCHF-kollega. Shit, vilken förvandling. Många slitsamma timmar på gymmet misstänker jag, och lika många välplanerade måltider. Hurra för honom!

Eller jag menar, HURRRAAAAA!!!

4 reaktioner på ”Före-efter

  1. Är det här jag ska skriva ”men kom igen Jessica, ge oss dina före- och efterbilder!”? 🙂 Är så impad av din målmedvetna träning och din karaktärsfasthet när det kommer till käket. Heja på, och HURRA för dig!!

  2. Men jag försökte ju med det tidigare. Fast grejen var att jag misslyckades. Det visade sig att jag aldrig hade varit så stor som jag trodde. Om det gladde mig eller skrämde mig lyckades jag aldrig förstå.

    Naturligtvis ska jag presentera en spänn-bild av väldigt skämmig karaktär om efterfrågan är stor. Men i så fall närmare sommaren när jag flyttat runt allt på kroppen så att det hamnat rätt. 🙂

  3. Haha, just det ja! Du har ju varit smal och fin hela tiden egentligen! Men det kanske räcker med ”efterbilder”? Ser fram emot sådana närmare sommaren då! 🙂

Kommentera

