Kaos på TV4 efter chockbeskedet

Standard

Trettiosjuårige tonåringen Andreas Carlsson vill inte längre vara med i Idol juryn. Enligt nätblaskorna är det för att han inte kan leva utan egotrippen Jidhe. Naw. Sött.

Aftonbladet ropar ut att detta är en katastrof av stora mått.

Jag tänker nog på nåt helt annat när jag använder ordet katastrof. Döda människor som spolats upp på land. Levande begravda barn i ruinerna. Ett par reaktorer som bubblar och pyser.

Men det kanske bara är jag?

3 reaktioner på ”Kaos på TV4 efter chockbeskedet

  1. Och för många kaoser klara vi inte av att ta in. Både Libyen och Japan…jag vet inte vart jag ska titta. Börjar det läcka farliga doser uran så kommer jag också att få härdsmälta. 😦

Kommentera

