Nakenchock

Standard

Coop har seglat upp på förstaplatsen som världens bästa affär. Äntligen har någon

Samtidigt, på ett annat gym...

kommit på att man vill ha återbäringen PÅ KORTET så att man kan BETALA med pengar man FÅTT. Ett jävla sätt att skicka ut små papperslappar som man hittar i hopknövlade längst ner i handväskan fem minuter efter bäst-före-datumet. Det är så långt ifrån kundvård man kan komma.

Ja, jag fattar att meningen är att man ska glömma bort att lösa in återbäringen, så att storföretaget får behålla alla sköna slantar själv. Men att man kan behandla sina trogna kunder på det sättet får mig att koka av ilska. Jag vill bli ompysslad när jag flyttar över mina surt förvärvade slantar till Persson och Ax:son Johnson.

Nu hittade jag en sånt där irritationskvitto från Intersport på 41 kronor. Nu ska jag ta-mig-tusan använda pengarna. De ska minsann inte tjäna pengar på mig. 250 kronor fattigare (!) lämnade jag butiken med en illrosa träningstop med en sån där inbyggd sport-bh. Smart!

Fast det var bara det att jag kände mig väldigt naken utan en ”riktig” bh. Men om jag inte tar av mig huvtröjan så blir det nog bra, resonerade jag nyktert. Tre benböj senare och jag höll på att svettas ihjäl. Av med tröjan och fram med brösten. Nakenchock på gymmet.

Ja, bröstchock kan man inte kalla det. Man blir platt som en karl över bröstkorgen om sport-bh’n gör som den ska. Det här var vad jag såg i spegeln.

Ps. Man borde förresten sy trosor i samma material och trolla bort ett par hängrumpor eller två.

 

3 reaktioner på ”Nakenchock

Kommentera

