Du kan ta av dig bakom skynket

Standard

Klart att jag fattar att jag måste ta av mig. Men jag frågar ändå en gång till. För att vara absolut säker. Jag befinner mig nämligen i samma generande situation som hos gynekologen. Där vill man inte heller ta av sig lite för mycket. Kan tänka mig att helnakna kvinnor satt sig i stolen bara för att de hörde ”du kan ta av dig bakom skynket”. Man blir inte så smart när man är obekväm och generad. Men gynekologen får en rolig anekdot att ta med sig till fikarummet. De måste ju också få skratta när de stirrat in i snippor hela dagen.

Den här gången fick jag av mig exakt rätt antal plagg. Puh. Och hamnade exakt rätt på bordet varefter himmelriket öppnade sig. I dryga timmen masserade hon varenda centimeter av min kropp. Lagom hårt och bara ljuvligt.

Det enda jag behövde göra var att slappna av och försöka hålla de värsta tvångstankarna ifrån mig. Ja, ni vet ”inte fisa, inte fisa, inte fisa”. Och ägna ett par minuter åt att ångra att jag inte trimmat busken lite bättre.

 

2 reaktioner på ”Du kan ta av dig bakom skynket

Kommentera

