Lunchpaus i sjukstugan

Standard

Ja, här på kammaren funderar jag över vilken maträtt jag aldrig mer vill äta igen.

Magsjuka sprider sig värre än skvaller och jag gör mig beredd att ratta porslinsbussen framåt kvällen. Men som sagt. Det viktigaste just nu är att undvika att stoppa i mig nåt som jag helst vill äta igen.

Crepes var gott en gång i tiden. Det kanske det fortfarande är, men inget jag tänker testa igen…om vi säger så.

 

2 reaktioner på ”Lunchpaus i sjukstugan

  1. När jag mår så där ”förväntansfullt” så äter jag mjölksyrebakterier. Pronto. Finns kapslar på apoteket. Huruvida de även förirrat sig in på Coop vet jag inte. Men där har de ju acidofilus, och bifilus och kanske reuteri i mejeriprodukter istället. Finfina grejer!

Kommentera

