Jamenutmaningen då?

Standard

Ja, utmaningen, 100 armhävningar i ett svep, hur går det med den då kära Jessica? Jo, tackar som frågar. Det är jobbigt som fan och jag ser inte slutet. Men ändå. Jag kämpar på eftersom jag är den mest tjurskalliga person jag känner.

Det var ett tag sedan som jag maxtestade mig och rev ner 70 st. Men sen har jag inte vågat testa igen. För jag har känt mig svag och man vill inte backa. Hemska tanke.

Men jag gör det jag ska varje vecka. I morse såg till exempel passet ut så här:

26, 26, 33, 33, 26, 26, 22, 22, max 60 och så vila 60 sekunder mellan varje omgång. Just i morse var jag extra nära döden. Bilden är från första 33:an med tekniken fortfarande intakt. Men längre in i passet var det gamnacke och grotesk min i ansiktet för hela slanten. Men de bilderna raderade jag fort som ögat.

Kommentera

