Mor är inte en orm, mor är en ko!

Standard

Jag är i städartagen. För ovanlighetens skull, skall tilläggas. Jag är bättre på att bedöma att det inte är så skitigt trots allt. Man är väl ingen Michael Jackson heller. Jag sover i dammoln istället för syrgastält och vem av oss är det som är död? Va! Va!

Lager på lager är den klädstil jag kör på. Inte på kroppen utan på alla möbler som finns i sovrummet. Där ligger nästan-skitiga kläder och väntar på att användas, vilket sällan händer så högarna växer tills de blir en fara för familjen. Då tvättar jag upp allt igen. Och börjar om med mina högar.

Och man skulle kunna tro när man ser klädhögarna att jag är en ko. För tydligen så behöver jag använda minst 6-8 bhar samtidigt.

Mu!

En reaktion på ”Mor är inte en orm, mor är en ko!

Kommentera

