Hudknarkaren

Standard

Jag har pratat om det förr, det där med att knarka hud. Men jag måste göra det igen för jag förstår det inte. Jag förstår inte varför det fungerar som det gör. Och om det bara är på mig det gör det.

För det är så att jag bara måste vara nära vissa människor. Hudnära! Röra vid och luta mig mot. Kanske har det alltid bott en längtan i min kropp, för jag vet inte när den började. Minns inte att jag någonsin känt på något annat sätt. En törst som måste släckas. Atomer under huden som letar sin motpol. Ett myggbett som söker lindring.

Och jag lägger handen i ryggslut så nonchalant som jag bara kan för att den ska passa in. Förstärker ord med min arm om någons axel. Och jag låtsas att det är trångt så att jag måste stå nära. Hudnära. Häromdagen, när jag stod nära en sån där människa som huden ville åt, så blev det lite för uppenbart att jag myglade till mig kroppskontakt. Vi känner knappt varandra. Förlåt, sa jag. Jag kan inte hjälpa det. Jag måste stå nära.

Det är inte sexuellt. Det får ni inte tro. Inte ens naket i fantasin. Bara ett tryck mot min hud som jag inte kan klara mig utan. (kanske). Jag tror inte det är attraktion, utan reaktion.

Kan ni känna samma sak? Att er hud längtar efter sin pusselbit?

6 reaktioner på ”Hudknarkaren

  1. Bjarne Nordbö

    Känns som om jag kan allt om det där. Som en magnetisk längtan till att ibland bara få nudda. Som du säger, inte sexuellt, inte naket. Bara hud mot hud, för någonting under. Du är så klockren min vän. När du går utanför din egen kropp. ; )

  2. Jag har fått för mig att det är kvinnligt. Tjejer gör oftare så än män. Gaykompisar som jag har, gör det också i större utsträckning.

  3. Stämmer det som du säger Johan så måste jag bli flata. Och stämmer det som du säger Johan så är Bjarne bög.

    Ja, inte var jag beredd på att vi båda skulle komma ut ur garderoben nu. Men, ja, jag sitter ju på tåget påväg till fjollträsk….så…

    🙂

  4. Pratar vi om vemsomhelst eller bara såna du är attraherad av på ett liite närmare plan? Om det är vemsomhelst skulle jag (som jobbar med kroppsspråk) tolka det som dominans 🙂

Kommentera

