Vem behöver sms?

Standard

Man kanske skulle, tänkte jag och författade ett sms till vännen som jag inte pratat med på en hel evighet. Hur är det? Lever du? Och medan jag skrev så pep det till i telefonen. Skrev klart, tryckte på sänd och öppnade inkorgen.

Hej. Hur är det? Lever du? frågade den där människan som jag sekunden innan skickat mitt meddelande till.

Allvarligt talat. Hur kusligt som helst. Jessica ”Uri Geller/Saida” Ögren. Nån som vill att jag ska hitta en ring (i rabatten under köksfönstret), gammal klocka (inuti asken med mönster på som ligger bakom traven med böcker) eller en återfinna en gammal vän (kolla Facebook).

En reaktion på ”Vem behöver sms?

  1. Haha! Festligt… Du kan få hitta Samuels jacka (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) som han lyckades tappa bort idag, eller något av hans tre par handskar som är försvunna. Tack på förhand!

Kommentera

