Så lurad!

Standard

Som jag lurades igår! Fastnade i den enda fnissattacken efter den andra. Första aprilskämt är verkligen min grej. Och bebisar som skrattar. Och humor med sig själv som offer.

Detta år skickade jag några spridda sms och mail till alla mina kollegor med följande meddelande:

Haha, nu fick jag dig att öppna meddelandet (mailet) helt i onödan. April, april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill.

Dottern försökte jag lura i att vi skulle bygga en rutschkana från hennes fönster och ner på gården. Men henne lurade jag bara ett ögonblick. Damn.

Kommentera

