Matkris igen.

Standard

Matkris. Jag är inget bra kap. Hemma hos mig serveras inga fantastiska maträtter som får smaklökarna att dansa en het tango. Bukfylla är titeln på min receptsamling. Vit fisk i gräddig sås, broccoli och oststavar av märket grevé. Ja, det var inte mer än så. Tyvärr.

Kanske tar jag en kopp te till efterrätt.

4 reaktioner på ”Matkris igen.

  1. Jovars. Men inte mycket mer. Tyckte att jag var värd mycket godare. Det är det jag gnäller över. Nåt som man kunde sitta och plocka med. Många smaker. Italienskt kanske? Eller libanesiskt. Suck, det tjänar ingenting till att fantisera. Jag kan inte trolla.

  2. Ja, LCHF gör att kilona faller ner till en bra nivå. Jag har stannat vid 63 och går inte ner ett gram till. Kroppen har bestämt sig att det är perfekt. Och LCHF är superbra för de glutenintoleranta.

    Men man får nog pröva sig fram. Allt passar inte alla.

Kommentera

