Blek dans

Standard

Ja, om det ska sättas färg på dansen ikväll får jag göra det med annat än min skinande vita kropp. Försökte dämpa det värsta blänket i solariet i dag, men…ja, min hud är som ett svart hål. Slukar alla strålar som vågar sig fram.

Men det är lugnt. Till sommar kommer det där att ordna sig alldeles utmärkt. Då kommer jag ha mest färg av alla. Röd färg.

4 reaktioner på ”Blek dans

  1. Åh, va bra! Alltså att jag får dela det kräftfärgade med någon. Alternativt behåller jag det vita och stannar i skuggan. Vitt eller rött, det är alternativen.
    Va snygg du är förresten! Ha´t så kul på dansen!

  2. Man kan faktiskt kombinera de tu. En gång somnade jag i solen med ena handen på magen. Då fick jag en fin vit tatuering att visa upp. Vad glad jag blev då. 😉

    Och tack. För komplimangen.

Kommentera

