Min pappa vill sälja mig till TV3

Standard

Min pappa vill sälja mig till TV3. Det är inte klart hur många kameler han kommer att få för mig, men han gnuggade förtjust sina händer när han tillkännagav sin smarta plan.

Ensam mamma söker.

Du är väl en utmärkt skådespelare och skulle kunna spela vilken roll du ville, var hans försvar när jag försökte förklara att mitt privatliv kanske inte är så kul att göra offentligt. Och dessutom så skulle alla världens dörrar öppnas. Kändisfester överallt.

Jamendåså, sa jag. Då återstår bara att fråga sjuåringen om hon vill få sitt hem invaderat av ett tiotal inställsamma karlar och ett svettande kamerateam.

Men vad tycker ni? Håller ni med pappa?

3 reaktioner på ”Min pappa vill sälja mig till TV3

  1. Jag har inte följt serien, men tycker att du och sjuåringen har veto. Dessutom tycker jag att pappa ska lämna över kamelerna till dig.

    Finns det möjlighet att ta referenser från tidigare medverkande om att medverka?

  2. Ja, visst vore det kul att följa en kusin på TV!!! Det vill jag också. Få se, vem kan vi lura? Å, nej. Där tog det visst slut på giftaslystna kusiner med barn. Typiskt också.

    Synd att jag bor så trångt. Jag får varken plats med kameler eller åsnor/hingstar/tigrar eller vilka karlar det nu är som gömmer sig under skinnet.

Kommentera

