Varför tycker alla synd om Jennifer Aniston?

Standard

Ja, så frågar Amelia och lägger henne på omslaget.

Och inte vet jag, men jag tycker väldigt synd om henne för att hon monterat fast röven på sniskan. Måste vara asjobbigt att sitta. Och hur hittar man kläder som passar? Stackars, stackars Jennifer Aniston säger jag.

Förövrigt så står det i artikeln att hennes mamma bytte efternamn till Aniston när hennes dotter blev känd. Är inte det väldigt, väldigt obehagligt? Fast där kanske det är mer mamman man tycker synd om.

5 reaktioner på ”Varför tycker alla synd om Jennifer Aniston?

  1. Ja när du säger det så … mycket fotoshopping där. Låret som hon håller ut är ju ungefär i paritet med midjan. Och allting är skruvat åt var sitt håll.

    Varför anses det vara synd om henne? För det kan ju inte vara att hon är sönderfotoshoppad. Det tror jag inte de ser …

  2. Om hon är över 40 och VILL ha barn, men inte funnit någon att ha dem med kan jag ju förstå om det är synd om henne. Biologiska klockan som skriker att den snoozat klart.

    Men det finns ju de som inte vill ha barn. Då ska man ju inte dyvla på dem att det är synd om dem, även om jag som mamma tycker att de går miste om något. Men det gör ju jag också som inte [stoppa in valfritt nörderi som jag inte nördar på], anser nörden.

  3. Men ingen av oss vet ju vad hon vill. Så oavsett vad man tror så är det just något man tror. Alla kvinnor vill inte låsa fast sig i äktenskap och barn. Kanske är hon sån. (kanske är jag sån)

Kommentera

