Vanliga nakna människor

Standard

Det borde finnas varningstrianglar. Uppslaget innan man skall möta vanliga nakna människor borde ge en förvarning om vad som komma skall, så att man får en chans att bläddra förbi. Eller ännu hellre, bränna upp sidan.

Jag blir inte mer avslappnat inställd till mänskligheten om jag ser andras krystade och tafatta nakenhet. Jag känner inte att min uppfattning om min egen kropp blir mer realistisk om jag får jämföra den mot blekfet kvinna i valfritt magasin som påstår sig ha något att göra med kvinnors jämställdhet.

Faktum är att jag inte tror nakenhet tillför något för självkänslan. Klä på er och säg nåt vettigt istället!

Och jag tror inte att mitt sexliv blir bekvämare om jag får stirra rätt in i skrevet på vit medelålders man som påstår sig vara en ömsint älskare.

Jag måste sluta läsa den här typen av tidningar.

En reaktion på ”Vanliga nakna människor

Kommentera

