Frukost på stan

Standard

När dottern stod och trampade i hallen påklädd, kammad, frukosterad och tandborstad så hade jag bara kommit så långt att jag fått ansiktet på plats. Resten låg antingen på golvet, spretade åt alla håll, skvalpade runt i kylskåpet eller luktade illa.

Man kanske skulle lyxa till det med frukost på stan!? Det är jag väl ändå värd med tanke på hur hårt jag sliter.  Jag är ju trots allt en ensamstående mamma och vi har det verkligen inte lätt har jag läst.

En reaktion på ”Frukost på stan

  1. Bjarne Nordbö

    Just för att det är så synd om dej ska jag ringa upp dej och ge dej en bok idag som du antagligen inte visste att du behöver läsa. Jag är mycket snäll mot unga (där ser du) snygga och starka ensamstående mammor.

Kommentera

