Naturtrogen husvisning

Standard

Tänkte jag skulle titta på ett sånt där radhus som jag tycker att dottern och jag förtjänar. Jag tycker det extra mycket på våren när det börjar lukta gräs och grillglöd.

Men jag börjar ana oråd när vi krypande närmar oss huset. Det ligger lite för många sparkcyklar och kojstumpar på infarten för att det ska kännas rätt. Kanske inte visning just idag. Kanske en annan gång. Kanske ett litet missförstånd från min sida.

Jodå, en vecka för tidigt var jag där.

Fast tur i oturen. Nu fick jag en lite mer realistisk bild av hur det skulle se ut om vi bodde där.

Kommentera

