Hur ska man tolka det här?

Standard

1. Att jag är så manlig att Persbrant ser ut som en fjolla i jämförelse.
X. En vanlig dag på jobbet. Strax ska jag spika panel, för en bra kvinna reder sig själv. Inget märkvärdigt alls. Man lever väl som man lär. 🙂
2. Ögonblicket är arrangerat. Det är egentligen brorsan som byter däcken i utbyte mot en biobiljett.

3 reaktioner på ”Hur ska man tolka det här?

  1. Du är såpass skitig om händerna att jag utesluter alternativ 2). Återstår 1 och X. Väljer X. Inte för att Persbrant inte ser ut som en fjolla utan för att du inte är så manlig.

  2. Utmärkt Vilhelm. Det erbjudandet nappar jag på. Tror du att du kan räkna lite på vad en biltvätt skulle kosta? Är det 100 spänn till eller?

    @Cecilia. Jag vet inte själv vilket som är rätt svar. 🙂

Kommentera

