500 sidor flirtteknik

Standard

Ljus och fnittrig är rösten jag hör. Av märket Bimbo. Inställsam och insmickrande. Faktiskt rätt obehagligt att lyssna på om den hamnat fel.

Och ännu värre blir det när jag upptäcker att det är min egen röst. The horror! Bisarr känsla att sitta intill och iaktta hur jag ställer mig in. Hur jag använder det ena effektiva flirtknepet efter det andra.

Det går av sig själv det där. Flirta är en talang jag behärskat under många år nu. Jag kanske inte tänker på vad jag gör för stunden, så att det blir utstuderat och utnyttjande. Men jag kan definitivt bena ut ordningen i efterhand. Eller kanske skriva ner tekniken i en instruktionsbok på 500 sidor.

Lyckligtvis finns det en avstängningsknapp. Det är bara det att den är lite glapp och fungerar bristfälligt.

Men. Det är en rätt ok superkraft att ha faktiskt. Långt mycket bättre än att kunna skjuta giftgas från armhålorna, eller behärska genren mördande tråkiga pappaskämt. Fast helst skulle jag önska att jag kunde transportera mig i ljusets hastighet från ett ställe till ett annat.

Adiós, ahora me estoy tomando una siesta! *


*Google Translate, ingen aning om det blev rätt.

5 reaktioner på ”500 sidor flirtteknik

  1. Det där med spanska kan jag bättre än att flirta – och jag kan säga att det i alla fall blev nästan rätt, ifall du ville skriva att du skulle gå och sova en stund!

  2. Hoppas att Babylon är bättre på engelska, som jag vanligtvis använder det för, än på spanska. Annars kan man ju undra vad jag lärt mig för galenskaper!

Kommentera

