Vässade träningskläder

Standard

Sprang en mil igår i ett linne från Åhléns. Kände mig väldigt snygg i det skinande vita. Föreställde mig hur läcker solbränna jag skulle få på armarna och log lite extra mot solen.

Sen började jag grina illa. Någon hade fäst rakblad i sömmen under ena armen. Hur många steg tar man på en mil? 8000? Det blir många gånger tunnskinnet på undersidan av armen ska gnuggas mot det vassa. Det kom nästan blod.

Gick en mil idag i ett par trosor från H&M. Kände mig väldigt snygg i det skinande vita. Föreställde mig rumpans kurvn…äh, det gjorde jag väl kanske inte.

Men jag började grina illa efter halva sträckan. Någon hade fäst rakbladsvass spets i grenen. Jajjamen, en trosa i en spetsmodell.

Plåster var ett alternativ vid första skadan….men…

4 reaktioner på ”Vässade träningskläder

Kommentera

