Var är Tompa när man som bäst behöver honom?

Standard

Att lägga sig i vettig tid är verkligen Mission Impossible för mig. Här kan valfri one-man-army få kliva fram och göra en insats. En överrumplingsattack med hjälp av tops och antennsladd. En smygande manöver med kaksmulor och tändvätska som ammunition. Eller det som jag nog skulle föredra mest…en gammal hederlig bensax mellan vältränade lår och en rutmönstrad mage som utsikt.

4 reaktioner på ”Var är Tompa när man som bäst behöver honom?

  1. Jag vet inte var ditt problem sitter, men mitt sitter i att stänga av datorn. Så därför har maken assisterat med att koppla in ett ”askungeprogram”. Plopp bara så stänger den av sig vid en förinställd tid. (Han har lösenordet, inte jag.)

  2. Ha, vad bra du beskriver det! Och jaaaa, jag är precis likadan. Fast jag har sedan två år en ny inställning till mitt vill-inte-lägga-mig-syndrom: jag bara gillar läget.

    – Jahaja, klockan är halv tolv och här sitter jag och dricker te. Jahaja. Om man skulle ta en kopp till?
    – Men jisses amalia, börjar NCIS nu? Så här sent kan väl folk inte sitta uppe och titta? Förutom jag förstås. Myyyys.

    Sedan kanske jag dör i förtid och ser tröttare ut än andra. Men jag för i alla fall inte en kamp mot mig själv längre! (Äh, det gör jag visst. Fast då handlar det om andra saker, inte om att komma i säng.)

Kommentera

