Illa, jag mår illa

Standard

Kan det ha varit räkan? Eller kokosmjölken? Nåt rävgift fick jag i mig i alla fall för kroppen reagerade med missmod. Och toaletten blev min bästa kompis. Skit också. Bokstavligen. 

Ut från det ena rummet  och in i nästa. Köket. Shit vad hungrig jag är. Inte bokstavligen. Försökte desperat äta ikapp mig, men magen fortsatte att protestera. Och jag fick glädjen att besöka min nyfunna vän igen.

Nästa steg i händelseförloppet blir såklart energibrist. Det märks för allt som sticker ut från kroppen, typ ben och armar, tappar gnistan. Ingen orkar göra nåt.

Förutom huvudet. Huvudet orkar allt. I kväll var det löpning på schemat. Singeljoggen. Denna gång fick jag sällskap av två godbitar i väldigt fin form. Jo, det fick jag se för de bytte om i målfållan. Den där FB-gruppen kan vara det bästa jag gjort någonsin.

Kommentera

