En (två)milstolpe!

Standard

Jippi. Hurra. Och fantastico. Nu har jag nått ett av mina stora mål. Springa två mil under två timmar.

Men det gick sjuuuukt mycket bättre än så. Jag sprang 20,3 km på 1:54 timmar. Det är så galet bra i mina mått mätt att jag borde få en medalj. Eller i alla fall nya löparskor.

Resten av kvällen ska jag ägna åt att krama om mina fantastiska ben som bär mig dit jag vill.

2 reaktioner på ”En (två)milstolpe!

  1. Toppen. Den var oändligt lång den rundan och sällskap är alltid att föredra. Det går liksom fortare då.

    Nu fick jag skavsår, så det dröjer nog lite…. Dessutom måste jag glömma bort hur jobbigt det var. 🙂

Kommentera

