Säg omelett!

Standard

Om det bästa med helgen är sovmorgon så är det värsta maten. Klockan går i en helt annan takt än vanligt så alla mina smarta vardagsrutiner är helt plötsligt värdelösa. Jag fastnar i fåtöljen och  kommer mig inte för att laga något förrän jag fått darriga knän och matt huvud.

Så med ena handen som stöd försöker jag rota igenom kylskåpet efter något som kan tillagas utan större ansträngning och med ljusets hastighet.

Omelett.

Enkelt säger de flesta. Fullständigt omöjligt säger jag och vräker över något oformligt på tallriken.

2 reaktioner på ”Säg omelett!

Kommentera

