Smarta strumpor

Standard

Kolla! Mina första intelligenta par strumpor. De håller reda på höger och vänster åt mig. Vilka hjältar.

Sådana borde de ha på dagis/fritids. Jag vet inte hur många H och V som jag skrapat bort från handlovarna på inte-fullt-så-liten-längre. Tydligen har de en lek som går ut på att man ska trassla in sig. Och när man inte har något mer att slå knut på, ja då förlorar man.

Vuxna är tydligen inte så bra på den leken. Tror hon. När hon blir större ska jag berätta om den vuxna varianten.

En reaktion på ”Smarta strumpor

Kommentera

