Ensam är stark

Standard

Ja, som ensam är jag faktiskt starkast. Springer bäst och lyfter mest. Men hur kul är det i längden? Och nån tjusning måste det vara med sällskap eftersom stora killarna alltid tar med sig sin bästis att hålla i handen.

Så ibland drar jag också ner någon till de stinkande källarlokalerna där jag tillbringar så mycket av min tid. Nästan som hemma. Stig på, stig på. Ja, ursäkta, det är inte så mysigt. Jag har inte satt upp sommargardinerna än. Och inte putsat silvret. Men ja, känn dig som hemma ändå.

Denna vända fick jag med mig en riktigt tjurskalle. Det är så roligt för en annan att se när huvudet har mer vilja än kroppen. Musklerna skakade men hon tvingade ändå upp armarna, gång på gång. Men jag skulle tro att armarna ger igen imorgon. Fullständigt obrukbara. Eat that head! Moahahahahaa.

5 reaktioner på ”Ensam är stark

  1. Källargubben

    Men Jessica, har du varit dum med Maria?, du får nog allt bjuda henne på lite massage, hinner jag ska jag visa massagemaskinen imorgon 🙂 (och innan dina tankar fladdrar iväg så är det Brylles nere i källaren som jag pratade om idag!)

    /orka…mera?

  2. Jessica är heeeelt oskyldig. Maria kan svinga piskan alldeles utmärkt på egen hand. Vilken tjurskalle. Jag har då aldrig varit med om maken. 🙂

    Men om vi skulle tvinga ner henne i massagemaskinen så tror jag däremot att vi skulle vara dumma. Riktigt dumma.

  3. mariaprytz

    Det var ingen som hämtade mig imorse och såg till att jag kom till jobbet. Smärtan i mina brösmuskler gör att det till och med är svårt att andas. Och ikväll ska vi springa. Får springa utan armrörelser. Kan se kul ut. Massagemaskin? Låter ju jättebra, vad är det för nåt?

  4. Jag har inte sett maskinen själv, bara hört rykten. Men enligt vittnesmål skall det vara en massagebänk med vadderade armar som knådar ryggen medan man ligger där. Låter lite spejsat. Och hyfsat ostabilt. Kan man bli strömförande? Eller klämmas till döds? Ingen vet.

    Ps. Nej, du får ingen sympati för träningsvärken från mig. 🙂

Kommentera

