Titt ut!

Standard

Säg hej till publiken!

Dagens hantverkare är så trevliga så, tänkte jag, när ventilationsteknikern ihärdigt försäkrade sig om att jag skulle få komma iväg på lunch. Fem i tolv stod han i dörren och blinkade vänligt mot mig. Som om jag redan gjort en hel dags insats redan innan lunch.

Ja, men det har du säkert rätt i, nickade jag till svar, och tog min lilla väska och gick.

När jag kom tillbaka hade jag fått ett nytt hål att andas genom. Eller spionera på kollegorna. Eller vinka till publiken.

Kommentera

