Stick, sa jag till myggan och den stack!

Standard

Ljuvliga sommarkväll. Breder ut filten, ställer termosen och kakpaketet intill, ormar mig ur klänningen och breder ut mig i solen.
Min vinterbleka kropp drar åskådare. Tusentals. Några lirkar sig fram till mitt mest intima och sticker till.
Aj!

Men då slår blixten ner med ännu större kraft.
Oj!

Nu förstår jag åntligen vad klitoris (kli-toris?) är. Jag har såklart sett de menande blickarna som pekat mot mitt kön när jag ställt nyfikna frågor. Men ingen har sagt rakt ut vad det är. Och nu förstår jag också varför det är så svårt att hålla fingrarna borta. Man vill ju bara dit och lindra plågan.

Och alla män som erbjudit sig att klia (klitorisa?). De ville ju bara vara hjälpsamma. Så fint! Fast….inte är det väl så mycket mygg på krogen? Eller?

Kommentera

